Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for New Normal

Adresse: Islands Brygge 5

Postnummer: 2300

By: København S

TLF: + 49404740

Email: kontakt@newnormal.dk

CVR: 44212390

Betaling

New Normal modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard og ApplePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Reservation af beløb

Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

Autorisering på debitkort

Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

Autorisering på kreditkort

Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:

Denmark – Kroner (DKK)

New Normal benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

New Normal´s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringen er udført når købet eller behandlingen er gennemført. Kunden har en fortrydelsesret på 14 dage efter købet på gavekort/rabatkort. Ved  behandlinger kan beløbet ikke refunderes eller fortrydes.

De modtager gavekortet online indenfor et døgn. Gavekortet har en gyldighed på 1 år fra købsdatoen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på køb af gavekort på hjemmesiden. Der gives ikke returret på behandlinger der er udført på klinikken.

Den 14 dags periode starter den dag, hvor ordren er leveret.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail kontakt@newnormal.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek der er i vores bookingsystem Gecko. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med New Normal, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig og udføre de behandlinger som vi yder på klinikken.

Personoplysningerne registreres hos New Normal i bookingsystemet (Gecko), så længe at kunden ønsker at være oprettet som kunde.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og evt. ansatte for New Normal har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i New Normal er: Anne Kim Neergård

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos New Normal har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Anne Kim Neergård.

Cookies

Newnormal.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på Newnormal.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere New Normals hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en pensopay/Viabill betalingsløsning:

https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:

http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@newnormal.dk

Book tid til din behandling

Book gerne tid til din behandling nu, men inden din behandling, skal du også booke en tid til en gratis og uforpligtende konsultation ved vores kosmetiske sygeplejerske.

Hvis du ønsker en Botox behandling, skal du booke en konsultation hos vores ansvarlige læge.